Graag willen wij alle sponsoren uitnodigen in de “wei” voor onze jaarlijkse “koeienborrel”.  Deze staat gepland op 15 juni a.s. om 15.00 uur. De locatie  is net als vorig jaar tegenover Strandweg 19. Restaurant de Torenhoeve verzorgt weer de hapjes en DELI XL sponsort de drankjes. We hebben dit jaar ook een excursie door het gebied van Open Duinen, onder leiding van Stichting Landschapsbeheer Zeeland.

Ook nu vragen wij u weer om een “gulle”gift over te maken voor onze stieren en koeien. We zullen dit geld gebruiken voor de veearts, verzekeringen, voer voor de winter, reparaties aan het raster e.d. U kunt Uw gift overmaken op ons ibannummer: NL81RABO00122573714, Bic RABONL2U  ten name van Stichting Open Duinen te Nieuw Haamstede.

Ook dit jaar hopen wij op een grote opkomst. Laat het ons weten als U komt en of U mee wilt lopen met de excursie.  Dit kunt U doen via Ageeth Voorn, op het mailadres:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Bestuur Stichting Open Duinen