Sponsoren bedankt!

Op 20 september jongstleden werd weer de jaarlijkse “Koeien- Borrel” van Stichting Open Duinen gehouden. Doordat deze later in het jaar werd gehouden was besloten om het dit jaar bij Restaurant “de Torenhoeve” te houden.

Veel sponsoren vonden dit jammer omdat een borrel toch eigenlijk in de “wei” gegeven hoort te worden. Daarom hebben wij als bestuur besloten dat de borrel voortaan in juni wordt gehouden in de “wei”.

De opkomst was dit jaar weer groot, het was super gezellig en we hadden geweldig weer. Hans van der Geur heeft namens het bestuur een praatje gehouden en verteld dat er een bestuurswisseling heeft plaats gevonden. Piet Vlasblom is afgetreden als voorzitter en Marianne Embregts heeft zijn taak overgenomen.

Na gezellig te hebben geborreld zijn velen blijven dineren. Waarvoor Erwin een leuk menu had samengesteld. Hiervoor nogmaals onze dank.

Het was weer een hele leuke middag en avond. En hopelijk weer tot volgend jaar.