Evaluatie natuurwerkdag 2014

De Landelijke natuurwerkdag, die gehouden werd op 01 november jl.was wederom een groot succes. Het weer was fantastisch. Er waren dit jaar 49 vrijwilligers waaronder natuurlijk weer de scoutinggroep met ongeveer 20 kinderen en 4 begeleiders. Na de bolus is iedereen hard aan het werk gegaan.

Door de grote opkomst konden we dit jaar op 3 plaatsen werken.In tweegebieden naast het verklikkerpad rechts en links. En tussen het verklikkerpad en middenpad tussen de koeien.

De lunch pauze was wederom bij de Schouwse Boer, waar Arjan, de bedrijfsleider, tot iedereen’s genoegeneen grote pan tomatensoep voor ons had gemaakt. Ook mochten we omdat het super weer was gezellig op het terras lunchen.

Rond 15.00 uur stopten de werkzaamheden, met als resultaat, dat er weer veel gesnoeid is op de Strandweg.

Via deze weg willen wij graag iedereen bedanken voor zijn inzet. En natuurlijk Johan van Supermarkt “Attent” voor de sponsoring van de bolussen, koffie,thee, broodjes, beleg en frisdranken. En Arjan van de “Schouwse Boer” voor het gebruik maken van de zaal, terras en natuurlijk de heerlijke soep.

We kunnen terugkijken op een geslaagde Natuurwerkdag en hopen u volgend jaar allemaal weer te kunnen begroeten. Wij zijn in ieder geval weer van de partij.